kvsr1603 minikurabiye7 benimde öyleydi 8 haftalıkken 7 haftalık çıkmıştı genelde hafta ilerledikçe kendi haftasını yakaladı şuan tam çıkıyor
kvsr1603 minikurabiye7 böyle şeyler olabiliyor çok kafamı takmam hamilelik zor geçer yoksa herkes farklı yaşıyor
sadece1selda @minikurabiye7 ilk başta benim de öyleydi ilerleyen haftalarda haftasını yakalıyor hatta önden de gidebiliyor