Bebegım 10 aylık arabasına koyup gezdırmek istiyorum ama doğdugundan berı durmuyor aglıyo krize gırıyor bıze ve dısarı donuk koysamsa faydası yok. Elıne oyuncakta versem aynı. Kanguruda duruyor am bu zorluyo benı artık tasımak kanguruda yardım edın artık eve tıkılmaktan sıkıldım