Betul11 Benim de çekiyor canım yemeğin yanında bi de eşim saolsun gözümün önünde hep içiyor o da tam bir kolacı. Bazen yarım bardak içiyorum sen de bikaç yudum iç nolucak.. Benim doktorum bu tarz şeyler normalde nekdar zararlıysa okadar diyor, yani hamilesin diye ekstra zararlı diye bişey yok. Çok canın çekiyorsa ondan yoksun kalmak da sinirini bozmasın boşuna o da kötü