Meryem2200 21 haftaligim bende 3 gundur hissetmiyorum diye gittim dün uyuyormus canım evham yapmamız normal tabi ama belki o hareket ederken bizde hareket halinde olduğumuz icin farkedemeyebiliriz ayrica biz hareket ederken onlar besik gibi sallanir aksine surekli uyur ben dun gittim doktordan geldim başladı hareket etmeye :) 25 haftadan sonra hergun mutlaka hissetmen gerekirmis bu haftalarda duzensizlik normal