anneyim01 canım gerçekten ben de silik çizgi görüyorum. ben adet gecikmemin 2. gününde öğrenmiştim. yazdıklarını okudum. yerleşme kanaması da olabilir ama o bende olmadığı için nasıl ve hangi günlerde oluyo tahminen bilmiyorum. mutlaka kan testi ver ve sonucundan haber et ☺️ inşallah vardır. hayırlısı olsun.