senasilayildiz xwoman normal olucaksa ve illa bi uyuşukluk istiyorsanız epidural ama sezeryansa bence spinal 🤗 yani şu an benim normal gibi seseryan olsa kesinlikle spinal tercih ederim 🙄
25agustos Epidural de sadece acı hissetmiyorsun bu yüzdrn normal doğumda yapılabiliyor. Acı hissetmezsin ama kesilme anı falan hissedersin. Ama doğumdan sonra ayağa kalkman daha kolay olur. Spinal de hiç hissetmezsin ama biraz uzun sürüyor geçmesi etkilerin