salihakandal 20+4 haftalık hamileyim bir haftadır hareketleri hissedebiliyorum artık bazı günler çok yoğun oluyor hareketli oluyor bazı günler çok az hafif hissediyorum normalmi bu iki gündür çok az hissediyorum güçlü değil o kadar korkuyorum
beyzzsenturkkk salihakandal 30a kadar bi düzenlilik beklemeyin doktorum 30dan sonrası bizim için önemli dedi
salihakandal beyzzsenturkkk ay öylemi ne biliyim insan korkuyor ilk gebeliğim hiç yaşamadığım için bir bilgim yok