8+5 benimde Allah’ın izni ile sizlere birşey sormak istiyorum arkadaşlarım affınıza sığınarak sarımsı yapı olarak yoğun akıntı yaşıyorum p tesi Dr randevum var acile falan da görünmek istemiyorum gitsemde doğru düzgün ilgilenmiyorlar yaşayan var mı acaba kaşıntı idrar yaparken yanma ağrı falan yok