TubaY- berbat bir ilaç ama bir o kadarda harika bir ilaç, beni psikolojik olarak çok etkiledi sinir stres yaptı bırakmak zorunda kaldım doğumdan sonra yüzümde aniden çıkan çıban şeklinde sivilceler oldu aylarca geçmedi yara gibi olmuştu mayın tarlası demiş ya arkadaş o iyi kalır yanında neyse bu ilaca mecbur başladım birkaç aya tertemiz oldu yüzüm daha devam edecektim ama psikolojim izin vermedi oğlum küçüktü baktım tahammülüm azaldı doktorda bırakalım dedi. Bide her yerini kurutuyor nemlendirici ile yaşamak zorundasın ama sonuç için değer