gdnsars 6+5 haftalık hamileyim , hiçbir şey yiyemiyorum aşırı iştahsızlık var bide mide bulantılarım var. Ne yumurta ne et Hiçbişey yiyemiyorum kuru ekmekle gün geçiriyorum sayılır ve vicdanım hiç rahat değil 😞
nurhuma17 gdnsars aynı durumdayız ama ben biraz ucunda da olsa yemeye çaliyorum sonucda çok küçük henüz ve gelişimi için yememiz lazım 🙂↕️
tahamommy gdnsars henüz bebeğiniz sizin kanınızdan besleniyor yani yediklerinizin zaten ona bir faydası yok ama kendinizi iyi hissedebilmek için bişeyler tüketmeye çalışın birde en önemlisi su, sade içemiyorum diyosanız karanfil koyup deneyin çok güzel oluyor
benimbebegimm gdnsars haftanız daha çok küçük o zamanlarda oluyor öyle şuan zaten sizin depolarınızdan besleniyor 12. Haftadan sonra mide bulantısı bitiyor o zaman sağlıklı beslenmeye özen gösterirsiniz
orhismommmmmm gdnsars Bebegım korkma ilk başlarda hepimiz öyleydık zaten Suan yediklerınden değil Senın vitsmınlerınden beslenıyor yavaş yavaş kendını zorlamadan yemeye calıs
Edizhr gdnsars canım şöyle ki canın istemiyorsa yeme çünkü şuan bebeğin senden besleniyor doğuma kadar hep senden beslenecek zaten şuan için üzülme daha yolun çok başındasin bebek senin disindeki kalsiyumu çeker yine karnını doyurur besler kendini önemli olan ilerleyen zamanda senin vücuduna takviyeler yapman koku hassasiyeti gittikten sonra meyva sebze et ye tüket bol.bol bebeğin aldığı enerjiyi proteini senden sen yerine takviyele
sndyy_4343 gdnsars ay kız vallahi benimde öyleydi bi hap var onu kullan istersen beni birazda olsa rahatlatıyordu ilk hamileliğimde çok şükür bu hamileliğimde bişi olmadı PRİLAM Dr doktorum yazmıştı bana uygun görürse doktorun kullan sende ❤️