mltmynk28 Bugün 38 haftalık olduk bebeğin hareketlerinde azalma var gibi karnım aşağı düştü ve çok sert nst de hareketleri felan iyi güzel ama ben hissedemiyorum neden acaba bilgisi olanlar var mı ?