nurtuba03 tugcekelessss ben son adet tarihime göre 6+3 üm bugün acele etmedim 6. Haftanın başında gittim rahatça keseyi de gördü kanama veya kasılma yoksa 6. Haftadan sonra gitmen daha iyi olur 5. Haftada kese görmezse sorun olmayabilir ama biz kadınlar panikliyoruz o yüzden beklemek daha iyi
oznurisiksonmez tugcekelessss 4+2 de gitmiştim keseyi görmüştü 2 hafta sonra gel bebeğe bakalım demişti karından bakar özellikle ilk haftalarda vajinal bakmaktan doktorlarda çekiniyor merak etmeyin
eedaa_ Benimde son adet tarihime göre 5+4 şuan bende gitmedim zaten yeni öğrendim bir sorun çıkmazsa bir hafta daha bekleyeceğim gitmişken kalp atışı vs görebilmek için inşallah sağlıklı olur
buse76 tugcekelessss 6+3 de üsten göremedik vajinal gördük keseyi bişeyde olmadı Allah’ın izniyle korkmayın alttan muaneden zararı yok yani
anonim3838 Selenay147 evet kasık ağrım oluyor sırt üstü ve yüz üstü de yatamıyorum böyle çok rahatsız ediyor