Mrveeee canim bende 20.haftada grip olmuştum ve doktorum ilaç vermemişti bi hemşire arkadaşım bana 1 bardak sütün içine 2 kurumuş incir doğrayıp kaynatmami söylemişti ve sadece 1 kere demedim şükür o gün iyileştim öksürüğüm geçti 2 gün önce eşim grıptı gözlerini açamıyordu ona yaptım oda 1 kerede toparladı tavsiye ederım