Cumartesi günü hafif lekelenmelerle başlayan daha sonrasında yoğun kanamalara dönen 6 haftalık gebelik sürecimi dün akşam düşük yaparak tamamladım. Çok üzgünüm. Allah yerini doldursun inşallah. Uygulamayı sileceğim. Hamileliğimi ilk öğrendiğim zaman hemen bu uygulamayı indirmiştim. Bu süreçte birkaç kere forumda sohbet ettik hakkınızı helal edin. Hoşçakalın.