Meryyy Kızlar dün bi post paylasmıstım aşırı sancım olduguna dair. Bugun sabah acile geldik sancılarımdan yerleri tırmaladm resmen. 17+5 im. Sağ tarafımdaki sancı cok siddetliydi. Kadın dogum ve genel cerrah muayenesi oldum apandist ihtimaline karsı. %95 apandist ypk dendi ama miyomum 6 cm olmus ve onun sancısıymıs büyük ihtimalle. Suan yatıs verdiler serum tedavisi baslattılar. Lütfen devamlı ve şiddetli sancılarınızı ihmal etmeyin.