Cileklipasta Merhaba herkese, kasık fıtığı olup normal doğum yapan ya da yapacak olan var mı ? Doğum sırasında ya da sonrasında zorluk oluyor mu ? Benim doktorum engel olmadığını söyledi ama sonrasında sıkıntı olabileceğini söyleyenler var