damlasv Benim de gebelik sürecimde hep iç çamaşırımda su şeklinde akıntı oluyordu, yazın terlenir ve tişörtlerin koltuk altları ıslak durur ya o şekildeydi. Hatta burda post da açtım 🙂2 kez bunun için farklı doktora gittim amnisure testi yapıldı bebekle, amniyon sıvısıyla ilgili bir sızıntı olmadığı görüldü akıntı olarak değerlendirildi. Olmadı da şükür bebeğim kucağımda🙂 Suyunuz iyiyse sızıntınız yoksa korkmayın 🙏