Kızlar kan tahlillerim hiç iyi değil wbc 20 Crp 21 vücudum enfeksiyon doldu herhalde idrar yolumda da bir sıkıntı yok test yaptırdım sinüzit var bende baş ağrım inanılmaz fazla aceba sinüsler mi tıkandı enfeksiyon ondan yüksek bilmiyorum ki sıkıntı olur mu bebeğime daha 8 haftalığım