1ogrencianne Merhaba hanımlar eylül anneleri olarak karınlarınız ne durumda. Ben 14. haftadayım düz görünüyor daha sizin nasıl?
1ogrencianne Togbaa benim de öyle 😊 bazılarını görüyorum 12. haftada çok belli kıyafetten bile bende mi sorun var dedim 😄
1ogrencianne Lee kilo almadım daha canım inşaAllah çok kilo almam karın büyümeyince bende mi sorun var dedim 😊
YadeOmer 1ogrencianne 26. Haftamda birden çıktı şimdi bile çok büyük değil kimseyi 7 aylık olduğuma inandıramıyorum 🤦♀️😁
Minejjan 1ogrencianne 17+3üz sabahları dümdüz akşam üzeri sisiyor gece iniyor ne yaptığını o da bilmiyor 😂😂😂😅😅😅😅
Dygtrn 1ogrencianne kişiden kişiye değişebiliyor iç karnı genişse gönüş çok çıkmıyor 😌 işk gebeliklerde daha geç çıkıyor ikincide 12 haftaşıkken neredeyse 16 hafalık kadar çıkıyor değişken yani ☺️
Seyma0016 1ogrencianne evet canim 😊 doktorumun söylemesine göre hiç kiloda almamışım ama karnım büyük anlam veremiyorum 😂
Pinarrr56 1ogrencianne ben 34 haftaligim sanki 20 haftalık gibi karnım var her gören sen yakında doğuracağına eminmisin diyor 🤣🤣
1ogrencianne Pinarrr56 ayy ne güzelll 🥳🥳 aslında ben de öyle istiyorum ama bir yandan da hiç çıkmadı normal mi diye düşündüm 😂
Otherozge 1ogrencianne valla beyağı belli iç karnın yokmuş diyolar görenler haftaya göre göbeğin büyük diyolar 😂
YadeOmer 1ogrencianne kısıtlanmıyor ama bebek içeride büyüdüğü için o ağırlığı hissediyorsun yine de eski halinle aynı olmuyor tabi😊 şuan 28 haftalık ama çorap giyerken acıyor karnım mesela ☺️