caglaa12 kan veriyorsun sabahtan sonrasında doktor servise yatış verip iğneni yaptırıyor sonrada çıkıp gidiyorsun. Ama eşinin kan grubunu taşıyan belgeyi mutlaka istiyorlar serviste. Bu belgeden sürekli yanımızda bulundurmak gerekiyormuş doğumda da isteyeceklermis. 28.haftada yaptırdım 12 hafta koruyuculuk varmış doğumda tekrar yapacaklarmış