Nihallce Doğumdan ne kadar süre sonra regl oldunuz? Karnımda şişlik sebebi regl olamamam olabilirmi 🥺
anneoluyorummm103 Nihallce bende bir umut adet olmayı bekliyorum belki geçer şişlik diye 3,5 ay oldu olmadım hala
nursenasu27 Nihallce onunda etkisi var benimde kırkım çıktı bakalım ne zaman olur kırklıykende kırk gün süren denildiği gibi kanamam olmamıştı şişliğimiz devam arada gebelikteki gibi kabızlığım da oluyor
yineeyeniden Benimde ilk doğumda doğum sonrası7.ayda olmuştum bazısı 40 çıkar çıkmaz oluyor bazısı uzun sürüyor değişiyor canım
esme3066 kırkım çıktıktan sonraki gün kanamam oldu. Adet olmayı o kadar beklemiyordum ki doktoru arayıp acaba içimdeki dikişlerde bir sorun mu var dedim. O da bana hayır adet oluyorsun dedi. Ondan sonra da düzenli bir şekilde adet olmaya devam ettim