dilan231 Kızlar bişey sorcam sezaryan doğumda spinal olanlara sorum sondayı uyuştuktan sonra mı taktılar yoksa uyumadan mı taktılar nasıl oluyor ben iki doğumumda genel oldum bayıltmadan önce taktılar şimdi spinal istiyorum ama sondadan çok korkuyorum
unlu0801 dilan231 ameliyata girdiğinde önce oturtturuyolar seni iğneyi vurduktan sonra uzanıyorsun , uzandıktan sonra sondayı takıyolae
Gzde_defne dilan231 canm bana öncesinde taktılar ameliyathaneye inmeden biraz zordu ne yalan söyleyim.uyuşturup takın dedim biz öncesinde takıyoruz dedi. Devlette oldum keşanda.belki hastaneden hastaneye değişiyordur
dilan231 Gzde_defne Bursa’daki hastanede de odada takıyorlar sanırım bir kaç kişiye sordum çok saçma ama uyuşturıyorsunuz zaten o zaman takın
aysgl330633 dilan231 bende genel oldum uyutmadan takılmıştı yengem spiral oldu onu da uyuşturmadan takmışlar
tugbatosun dilan231 bana odada taktılar içeri girmeden önce valla biraz acıtmıştı çokta bi acısı uok yani
aysgl330633 dilan231 bende öyleydim inan hiiiiç acımıyor şaka yapmıyorum bende çok korkuyordum hemen takıverdiler
Gzde_defne dilan231 aynen insanın canını niye acıtırsın zaten ağır bi ameliyat geçirecez kimsenin umurunda değiliz valla
dilan231 gizemli00 deletedmom43191 ben daha önce iki defa taktırdım valla benim için sezaryan doğumdan zor genel bayılınca öncesinde taktılar spinalde belki uyuştuktan sonra takarlar diye düşündüm öyle değilmiş 🥹
deletedmom43191 dilan231 yatis yaptiginda odada takiyolar ben sezaryen olmadim ama yanimda yatan hasta sezaryen icin yatis yaptiginda taktilar sondayi nstye bagliyken
aslans dilan231 ilk doğum özelde oldu. Ameliyathaneye gitmeden takacaklardı. Ben uyuştuktan sonra istiyorum dedim, daha sonra taktılar
dilan231 aslans ben bu doğumumu şehir hastanesinde düşünüyorum sanmıyorum bana öyle bir seçenek sunacaklarını söylesemde beni rezil ederler 😂