Esuyum38 10 haftalık hamileyim nub teorisinden anlayan var mı merak ediyorum cinsiyetini belli olur mu şimdiden
Karansalhareketlerbunlar Esuyum38 benim 12.haftada o kadar çok kıza işaret ediyordu ki, sanki Google'daki nub teorisi fotoğraflarından daha netti. Oğlumuz olucak inşallah 🙈
Esra7814 Esuyum38 canm az biraz anladığım kadarıyla erkek gibi ama bazen nub teorisinde erkek gibi olupta sonradan kıza dönen çok oluyor ÇÜnkü bu dik ama terse dogruda paralel iniyor
Esuyum38 Melaikeanne bebeğin kuyruk kısmının dik veya paralel duruşuna göre cinsiyet tahmini yapılıyor nub teorisi deniyormuş bende yeni duydum anlayamadığım için bilen varsa diye sormak istedim 😊
Cgdmk123 Esra7814 merhaba benim bebeğime de bakabilir misiniz rica etsem☺️ https://hizliresim.com/k9lYXm
bengiben Ya nub teorisi için foto koymak istiyorum ama beceremedi :( anlatabilecek olan var mı nasıl koyarım
edanvrykr Cgdmk123 benim ki tamamen tahmin ama bebeğiniz kız gibi geldi bana☺️Sağlıcakla kucagınıza alırsınız inşallah
Oznur54 Cgdmk123 anladığım kadarıyla kız kesin diyemem elbette rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
Cgdmk123 edanvrykr bikaç arkadaşa daha öyle geldi sağlıklı olsun öncelikle ama benimde gönlümdeki kız allah biliyo ya 🙈
Cgdmk123 Hllswm benim ultrason görüntüsünde yan yatıyor bakabilir misiniz acaba 🙈 https://hizliresim.com/k9lYXm