hmeyra_ bilmiyordum, şimdi bi göz attım…
yanlış anlamadıysam rutin kontrolde gidip baktırıyoruzya gebelik takibi amaçlı o sanırım😁 çok genel bahsedilmiş ve içeriğinde detaylı da var muhtemelen hepsini kapsıyor.
-Obstetrik USG (Ultrasonografi), gebelik süresince anne karnındaki bebeğin (fetüs) gelişimini, kalp atışlarını, anatomik yapısını ve plasentayı incelemek amacıyla kullanılan ses dalgalı (radyasyon içermeyen) görüntüleme yöntemidir. Bebeğin sağlığını ve gelişimini kontrol etmek, anormallikleri erken tespit etmek ve gebelik haftasını belirlemek için rutin olarak uygulanır.