deletedmom43191 ay valla hasta bile dediler bnm çocuğuma. Konuşmaya başladıktan snra neden konuşmadın dedim. Bana özellikle tanımadığım insanlarla ne konuşacağım dedi. Dışarda asla konuşmuyordu. Kelimeleride tek tük ediyordu.
Eşim annesiyle tartışmıştı Kastamonu şivesiyle konuşuyorsunuz kafası karışıyor konuşmuyor diye 😅😅
Birazda çekingen bir bebekti. Bebekkende ağlamazdı o mesela. insanlara aşağılar gibi bakardı şok olurdum 😅😅😅😅