Username06 Kızlar çok şükür bir kontrolü daha tamamladım herşey yolunda doktor beyinine midesine idrar torbasına falan baktı ense kalınlığım da normal çıktı allahım inşallah sağlıkla gelir mide bulantım hala devam ediyor sizlerde durumlar nedir
ozturkkpnar Username06 Merhaba, 13+3 den selamlar 👋 12 de fetal yaptirdim bende dun sonucumuz temiz geldi, bulatilarim bitti ama halsizlik ve cabuk yorulma hala devam 🤷♀️
acelyademir Username06 merhaba hayırlısı olsun öncelikle bende 5 haftadır görmüyorum en son 7 haftalıkken görmüştüm. yatın randevum tam 12 haftalık olacağız. yarın ikili tarama yapılır değil mi inşallah benimde herkesinde sağlıklı temiz gelir bebelerimiz
betlhsyinerva Username06 13+4 ten selamlar 👋 akşamları müthiş bir bulantı ve genellikle kusma devam ikili tarama çok şükür temiz çıktı haftaya cinsiyet için gideceğim inşallah 🤲🏻 Yemeklerden tiksinme koku hassasiyeti devam çokça tatlı yeme isteği var birde. Rabbim hepimizi hayırla sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza inşallah 🤲🏻
kilicoz Şuan 12/2 yiz 11 haftalıkken gittim herşey yolundaydı fetal dna verdik geçen hafta sonucun çıkmasını bekliyorum gayet rahat bi gebelik geçiricem galiba koku hassasiyeti vardı o da geçti şimdilik herşey yolunda
acelyademir Selenay147 tam 5 haftalıkta kese 1 hafta sonra tam 6 da kalp atışı duyduk. eğer duymazsanız endişe etmeyin her gebelik aynı değildir 8-9 haftaya kadar süresi var
acelyademir rnt_ iyi maşallah bende 6 da bi başladı şuanda günde 1 defa oluyo çok şükür oda bitse rahat edicem