bsl 3 gün gecikmem vardı test yaptım ikinci çizgi silik çıktı gittim kan verdim beta 0,12 çıktı yükselme olur mu çok üzüldüm şuan
atiyeunlu bsl 0,12 normalde gebelik kabul edilmiyor bitanem ama 2 gün sonra tekrar kan verebilirsin çünkü daha çok erken 3 günlük süreçte çıkmaz
birazacemi bsl ayni durumu bugün ben de yasatim kan negatif geldi .3 gündür gecikme var ve silik test de olunca cok umutlandim
Ftmn123- atiyeunlu Ya benim adet döngüsü Ramazanda 26 güne düştü bu ay yinemi 26.günd e adet olurum 28 Şubat’ta adet oldum da ?
kumsalyildirim Ftmn123- bir kere 26 oldu diye hep 26 olacak diye bir kayıde yok. Hormonal değişimler stres vs herşey illa o ayki döngüyü etkileyebilir. Bu ay ayın kaçında regl olursunuz bilmek için kahin olmak lazım.
hayalperi Ftmn123- her zaman hangi gün olduysanız o günden sayın giden ay artık gitmiştir yeni döngüyle devam edin ☺️