123Azize123 umayy81 bir kere devlet hastanesindeyken bir kerede çağsuya geçtiğinde gittim güler yüzlü bir adam sadece çok kısa sürdüğü için sevememiştim ama onun dışında iyiydi
smnrvl umayy81 Bende hamilelikten önce ve hamilelikte melih hocanın kontrolündeyim çok ilgili birisi , çok memnunum