kızlar 4.haftamdan beri takipliyim ve hep tsh 7 çıktı t4 normal çıktı 10.haftamda ancak 4 e düştü sürekli doz ayarlaması yapılıyor ama endişeliyim doktora bebeğin zeka gelişimini sorduğumda t4 normal olduğu için risk düşük ama sıfır risk diyemem dedi. böyle durum yaşayanlar yazabilir mi. düzenli ilaç kullanıyorum zaten ben bu durumu gerçekten yaşayanlardan fikir almak istiyorum