Minejjan baştan bende istiyordum tabi birde durumla ilgili bu sizin bütçenizi sarsmazsa ve istiyorsanız yapın biz vazgeçtik bebekleri oda için süsleme ufak şeyleri elimizde olanlarla biz yapıcaz fotoğraf içinse doğum öncesi o şiş halimle gerek yok dedim doğum için çekim rakamı hastanenin anlaşmalı fotığeafçisı mecburi imiş rakam yüksek geldi vazgeçtim doğum sonrası çektirecez yinede güzel anılar hastane için eşimin fotoğrafçılık kursuna giden bir arkadaşı gelicek ufak tefek pozlar odada çeker