Merhaba soracak birim olmadığ için yazıyorum, normalde adetlerim son 3 aydır 28 günde bir diğer zamanlar 31 günde oluyordum, eşim adetime 4 gün kala geldi. Adetim 5 gün gecikti kan verdim evde test yaptım hepsi negatif sizce geç döllenme olabilir mi ?