nunusunbloguu Merhaba kızlar. Eskişehir de olup aşılama yaptıran var mı hangi doktora yaptırdınız süreç nasıl işledi? Bu ay letuyla denedik regl olursam aşılama yapacağız. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.