taze_annee_ regl ağrısının giderek artan versiyonu, sürekli değil belirli aralıkla giriyor, bazen açıklığın ve sancın çıkıyor ama sen hiçbir şey hissetmiyorsun, yani bünye meselesi hiç korkma. Suni bence daha sıkıntılı kendi sancın daha iyidir diye düşünüyorum. Saatler sürerse de dayanıyorsun 😅 ben dayandım ama bir şeye yaramadı açılma da olmadı suyum da kalmadı, eğer açılma çok yavaş ilerliyorsa bence zorlamadan sezeryan olmalı, ben kendime eziyet etmişim 🤷🏼♀️