Kızlar 4 aylık bebeğim ınfluenza ve bronşit başlangıcı satürasyon 86 a kadar düşüyordu ara ara doktor sürekli oksijen vermene gerek yok dedi bugün de 76a kadar düştü hastanede yatıyoruz 4 gündür karnı hızlı nefes alıp veriyor çok kötüyüm başına gelen oldu mu lütfen cevap verin dok