Selam kızçeler ben şuan 12 haftalığım, Allah nasip ederse haziranda Türkiye’ye geleceğim. Oğlum var 6 yaşında sanırım bebişte 23-24 haftalık olacak. Önce Antalya’ya otele gideceğiz bir hafta. Sonra da annemlere❤️ Acaba çok ağırlaşır mıyım? İlk oğlumda nasıldı hiç hatırlamıyorum şaka gibi.. Acaba havuza denize girebilir miyim? Karnım çok çıkar mı çok endişeliyim valla hayırlısı. Sizler napcaksınız var mı tatile çıkacak?