miracsevim hiçbir şey yapamadım kendiliğinden geçti sürekli kaşıya kaşıya yara olmuştu kolonya sürüyordum yara olduğu için kolonya yakıyordu kaşıntısı geçiyordu. Ama patladığı için yayiliyormus sanırım 🥲 1 ay falan sürmedi kendiliğinden sakinledi geçti sonra soyulmaya başladı. Benim elimin içi parmaklarımın yanlari , serçe parmagim, ayak tabanlarim, ayak parmaklarim hepsinde çıkmıştı özellikle ayakta olunca çok fena 😩😩😩