pamuksekeer 11+1 ken Fetal DNA testi verdim bugün haber geldi Fetal kanı yetersiz diye endişelendim açıkçası başına gelen var mı ultrasonda her şey normal ikili dörtlü uğraşmak istemediğimiz için bu testi yaptırdık
Alone pamuksekeer bende testi tekrarlamıştım yetersiz geldiği için ama aynı süreci beklemiştim çıkması için. Siz verirken sorun mutlaka yine bekleyecek miyim diye. Bazı firmalar ikinciyi hızlı çalışıyor
lelesbaby__ pamuksekeer merhaba ben yaptirmadim ama cok fazla insan var kan yetersiz gelen, testi tekrarliyorlar korkacak bir sey yok💕 kan sulandirici vs kullaniyor musunuz
didos_28 pamuksekeer merhaba bebeğiniz hafta olarak küçük gelmiştir. alınan numunede yeterli dna gelmemiştir. endişelenicek bi şey yok. sakin kalın 🌸