aleyna123f Selam kızlar bugün doktora gittim 6+0 çıktı bebek kese oluşmuş bebek de var içinde karından baktı kalp atışı için haftaya gel dedi 6+4 den önce duyulması beklenmez şart değil zaten dedi vajinal bakmak için şuanlık bir sebep yok normal duyulmaması dedi ama korkuyorum benim gibi bu hafta da duyamayıp haftaya duyan oldu mu bebek oluşup da
1cey aleyna123f doktor normal dediyse normaldir süreçte doktora güvenmek çok önemli, zaten çok küçük gerçekten normal duyulmaması, anormal durum olsa söylüyor zaten. Doktorunuza güvenin, güven vermiyorsa araştırıp değiştirin 🌸
Daffyy aleyna123f ben 8 de duymuştum ilk gebeliğimde geç döllenme demişti doktorum hatta onda da vajinal baktı öyle duydu
curcuna aleyna123f hiç korkmayın ben 5 haftalık keseyi gördüm doktor 2 hafta sonra gelin dedi 6 haftalıkken kalp atışını duyamayız 7de garanti olsun dedi çoğu doktor 6 haftalıkken bakıp kalp atışı yok dediğinde anneye boşa stress yüklüyor en doğrusu 7 haftalıkken bakılması gönlünüzü ferah tutun ben bebeği bile görmemiştim ilk gittiğimde kese boş diye korkmuştum ama 1 hafta da neler oluyor nelerr öyle bir mucize ki 🥹
emine1309 merhaba 5+5 de gebeliğimi öğrendim 6+4 de çok az sesini duyabildim dün 7+3 de artık baya duyuyordum korkmayın, bebekte varmış kalp atışını inşallah en kısa sürede duyarsınız :)
aleyflx aleyna123f mrb benimde 9. Haftaya yakın duyuldu 7 . Haftada doktorlar kürtaj dedi hepsi tüm hastaneler hatta kabul etmedim 9. Haftada acilden girdim vajinal baktılar zor duyuldu çok şükür 19 haftalık olduk
Kubra381 aleyna123f biz de 6.hafta da Vajinal muayene de duyduk kalp atışlarını ama doktor yavaş dedi ama yeni kalbi atmaya başladığı içinde olsbilir dedi 8.haftada gittiğimde karından net şekilde duyuldu İnşallah sizde bebeğinizin kalbini güzelce duyarsınız 🤲🏻☺️
sarilale123 aleyna123f bende ilk 6 haftada gittim kese vardı 15 gün sonra kalp atışı ile bebeği gördüm
elifinsureci 6+0 da alttan kese bebek göründü kalp yeni atmaya başladı hareketlilik bar dedi ekranda bende gördüm alttan duyulmadı tam hareketlilik çıktı. 1 hafta sonra gel karından bakalım dedi. telaş etmeyin normal