zehragamsz Merhaba hanımlar ben 18+6 gunluk gebeyim detaylı ultrason yaptirmak istiyorum ama gop taki ozel kadin dogum merkezi 8 bin tl ucret istedi devletti yaptiran var mi ? İkitelli tarafinda oturuyorum
duygunisa zehragamsz ben devlette yaptırmıştım bakırköy Dr Sadi konuk eğitim ve araştırma hastanesinde doktorum bayandı ve baya iyiydi ilgiliydi şimdi ikinci hamileliğim zamanı gelince tekrar oraya gitmeyi düşünüyorum