minik_mucizem_ Dün doktor kontrolüm vardı 20+6 bakarken biraz karnıma baskı yapti dünden beri de akıntım baya artı acile gitmem gerekiyor mu ?
buketdeniz19 minik_mucizem_ akıntı normal vajinanın florası değişiyor demişti doktorum bunun karnına bastırmakla alakası yok canım beyaz akıntı çok normal bende korkmuştum akıntım çoğalınca doktora sordum oda normal bebek büyüdükçe akıntın fazlalaşır demişti ama doktoruna mesaj at sor için rahat etsin
buketdeniz19 minik_mucizem_ 18+4 canım hatta 12. Haftadan sonra yoğunlaştı su gibi oldu bende doktoruma sordum oda bebeğin suyu değil korkma bebeğin suyu bir anda boşalır öyle durup durup akmaz demişti