canozgunkubra Oradaki ebeler doğuma girmiyor. Ama doğumdan sonra ilgileniyor seninle. Tabiki benimle çok ilgilenmediler ama yanıma gelip durumumu falan takip ettiler. Gebelik okulunun faydası inanılmaz büyük. Ben gebelik okuluna gitmeseydim sütüm yok doymuyor diye mama verirdim. Çünkü ilk gebeliğin tecrübesizim. Bebeği tutmandan banyosuna suyun sıcaklığından giyimine en önemlisi doğum sonrası hemen ne yapacağına ve emzirmene her şeyine kadar öğretiyorlar. Ben kesinlikle öneririm. Hemde evde geçireceğin zamanı orada geçiriyorsun. Ben eşli olana gitmiştim eşim de tecrübe kazandı daha doğmadan 🥰