Bugün kontrolüm vardı Endo kronoloji bölümüne yani iç hastalıklarına tiroitlerime baktı hiçbir sıkıntı yok Nodül yok bir tane şeker ölçüm cihazı verdi yazdı doktor bununla bir hafta boyunca ölçüm yapacağım günde altı kez açlık tokluk verdiği kağıda not alacağım bir haftanın sonunda açlık şekerin mi yüksek tokluk şekerim yüksek ona göre iğne vereceğini söyledi sonra DIYETİSYENE yönlendirdi bugün ikide DIYETİSYENE gideceğim hiç iğne kullanma taraftarı da değilim ama bilmiyorum nasıl olacak doğumuna kadar şeker takibini ben yapacağım dedi doğumdan sonra normale dönüyormuş bakalım nasıl olacak