Mysteryyy canim simdi doktordan geldim 10+5im cumadan bu yana sag kasigim surekli agriyo ve rahatsiz ediyodu hersey yolunda bebek buyuyo bu haftalarda agrilar normal dedi belki idrar yollarinda ekfeksiyon olabilir diye her ihtimale karsi tetkit istedi korkma yani icini ferah tut kanama Allah korusun olmadigi muddetce💕🙏🏻