alperenrabia Merhaba arkadaşlar bu ablamın bebişi 2 kızı var bu 3 ncü oğlu olsun istiyoruz tabiki her şeyden önce sağlıklı olması :) kese şekline göre bana erkek gibi geldi sizin tahminleriniz var mj bu konuda
miyopmom alperenrabia emin değilim ama görür görmez erkek hissettim💙 insAllah hayırlı sağlıklı bir erkektir🤲🏻