060436 Biz hala bulamadık bir isim var şuan aklımızda ama tam karar veremedik çok zor isim bulmak 21+2 haftalık olduk isim kıtlığı var sanki bulamıyoruz 😂😂
ozoz91 060436 Kısmetse benim de oğlum olacak sanki inat gibi hep kız isimleri düşünmüşüm. Haftaya kadar bizde netleştiremedik 😁 şimdi 35 olduk çok şükür karar verebildik. Arda olacak bizim ki 💙
060436 leblebi_ Can büyük oğlumun ismi bende Çınar buldum kararsızım eşimin dediğini ben kabul etmiyorum benim dediğimi eşim 😂😂
060436 mervekalkann ay valah buda çok iyi olur aslında düşündüğüm isimler Zeyd .Uras .Çınar. eşimde Ertuğrul diyor ama benim hiç hoşuma gitmiyor bu isim
minikmucizem26 060436 bende 20 haftalik gebeyim isim cok düşündük eşim Baran bende Uraz deyince ortaya iki isim çıktı nasipse Baran Uraz koyacağız 💙🙏
mervekalkann 060436 Çınar ve Uras 🩵 urası koyan var baya ama çınar çok marjinal. Ben de Pars koydum 24+5 olduk.
060436 mervekalkann maşallah sağlıkla gelsin Pars inşallah benimde içimde Çınar hep hoş geliyor severken bile Çınar diğe seviyorum 💙
annebaliii mervekalkann BNde bugun Çınar düşündüm 💙 doktora gttın mı canm nasılmış bebek benle senle aynı olan kısı gecen konuşmuştuk yA😃
060436 mervekalkann öyle yapıcam artık bu pazar günü güzel bir kutla ile seçicez artık isim aramak çok zor
060436 beautiful_ prensesin ismini seçtin mi oy benim minnoşum ya senin karnında ama bendeki kadar seviyorum hiç görmediğim halde 💗😂
mervekalkann 060436 Erkek ismi Daha zor ya kız ismi çok var da erkekte takılıp kalıyorsun kız olsaydı belliydi bizim eşim 2 isimli mesela kesinlikle istemiyor zorluğunu yaşadığı için tek isim olacak dedi benim de işime geldi 😂
beautiful_ 060436 yaa çok sağol Birtanem 😍 iyiki varsın gerçekten ❤️❤️ özelden sana derim isim için ❤️😍
hd_d 060436 Benim de oğlum olcak inslllahh bulduk biz kiz hatta esim buldu benmde hosuma gitti okeyledim ama erkeklerde cok fazla isim yok saka gibi hahahah kizlarda daha cok secenek var bence