Kızlar 13+2 haftalık hamileyim karnım bir anda 11. Haftada büyüdü 4.5 5 aylık gibiyim yani çalışıyorum yoğunda çalışıyorum bu ara bilgisayar başında otururken bile karnıma sanki birşey asılıyor gibi böyle aşağı çekiliyor gibi oluyorum kasılır gibi ilk hamileliğim benim bu normalmi acaba ya