svgiceee Kızlar 27 haftalık hamileykm bugün idrar kan verdim idrarda protein+1 çıktı tansiyonda 13.8 çıktı bu durumu yaşayan oldu mu
svgiceee sinem8190 ben duanda ağır bi grip geçiştiriyorum ertesi gün tekrar idrar verdim çıkmadı protein doktorda girip olduğundan çıkmış olabilir dedi