ruyakb sizin gibi ben de kızım olsun çok istiyordum. Erkek olduğunu öğrendiğimde “yaaa dedim” rüyamda bile kızım olduğunu görüyordum. Sonra tabiki karalar bağlamadım kısa sürede oğlum olacağı fikrine alıştım ve çok sevdim. Eşim yeşil gözlü, uzun boylu ve ailesinde sarışın çok. Ona benzesin diye hayaller kuruyordum. Hatta yapay zekayla eşime benzeyen bir bebek fotoğrafı yapıp ekranıma bile koydum. Sonra kalbinde sıkıntılar olduğunu öğrendim ve anladım ki ne cinsiyetinin ne kıyafetinin ne beşiğinin ne doğum şeklinin kaşının gözünün renginin hiçbir önemi kalmadı. Şimdi sağlıklı olsun da isterse kara kuru bir çocuk olsun diyorum. Size vicdan yaptırmak için söylemiyorum sakın yanlış anlamayın. Ben beneğimdeki bu hastalığı öğrenene kadar uygulamanın forum kısmına bile girmezdim olumazdım. Sadece bebeğim kaç haftalık olmuş bu haftanın özellikleri neler hangi meyve olmuş bunlarla geçerdi. Şimdi forumdan çıkamaz oldum benzer durumu yaşayıp sağlıkla bebeğini kucağına alan birileri var mı diye bakıyorum. Yani demem o ki boşverin ne güzel işte size aşık iki oğlunuz olacak gözünüzün içine bakan sağlıklı olsun da nasıl olursa olsun🙏🙏🙏