Merhaba hanımlar ben 150 eşim 160 boyunda. Bebegimizin bacak boyu 3 hafta gerideymis. Göbek çevresi kafası haftası ile uyumlu ama bacak boyu kısa. Perinatoloji cücelik diyemem ikinizde kisasiniz zaten dedi. Ama kadın doğum doktorum nipt testi yapsanız iyi olur dedi. Böbrek kanalında da genisleme var demişti doktorum ama sonra bebek büyüyünce normale dönmüş dedi. Şimdi kadın doğum doktorum ne olur ne olmaz yaptır diyor. Bacak boyu kısalığı yaşayan var mı ve buna müdahale edilebiliyor mu bebeğin boyu uzasın diye yoksa kisalik ögrensemde değişmeyen bir şey mi? İçim içimi yiyiyor