mery_nil Kızlar 10+3 te kan vermiştim. 9. Günde aradılar, sonuç negatif , 🤲cinsiyetine kız, 9 haftalıkken buraya usg resmini atmıştım, çoğunluk kız demişti. Bugün 12 haftalık oldu.